Lördagsfuffens

Klickade hem lite smågrejer idag som förhoppningsvis kommer uppskattas
Försöker man va en bra flickvän så;) mohaha
***
Lördag idag vilket är himla skönt, speciellt när man vaknar och solen lyser in på än
Jag ska fkt va riktigt busig idag, eller alltså gå emot "reglerna".
Jag ska ligga i sängen HELA dan, bara för att ja kan^^
Ikväll ska ja hem till kärleken min och mysa sönder hade ja tänkt, kommer också bli fint.
Btw, skorna kom inte igår, sadface:( så räknar med dom på måndag!
(peppar peppar ta i trä)
Men ja önskar eder alla en fin och trevlig dag, för de ska ja hoppas ja får
Hej svejs i lingonskogen
Bilden är från heinikennight för några helger sen när jag jobba

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0