Förvånad?

Det finns folk, sen finns de folk.
Jag kommer aldrig bli förvånad över vissa människor. Det finns en oskriven regel ( för vissa i alla fall, uppenbarligen) -ta hand om de du har innan du börjar med något nytt- men de verkar ju som sagt inte va så uppenbart för alla människor och jag känner de, de kommer gå åt helvete för dom:)
Men jag är inte bitter, nej nej, för ja har ju turen att ja kan välja att skita it;) kort och gott så är ja glad över att ja är jag idag!
*** söndag och mormor är på besök, firar mamma då hon inte kan komma på tisdag. Senare blir de söndagsmys hos pojke, de är alltid uppskattat:)
Hoppas ni haft en fantastisk helg med en himla massa skoj:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0