Nemen se på fan

Himla länge sen jag var här känner jag.
Men har man inte tiden så har man inte
**
Gått och skaffat mig jobb på senaste dar här, hör och häpna
till och med två jobb!
Gjorde min stora premiär som vimmelfotograf på Hugo Restaurang och nattklubb
i går på årets Afterski
Inte alls som jag hade trott en fruktansvärt roligt för de! och jag förstår nu vad Tom
menade med ett socialt arbete.
Har även fiskat åt mig ett veckojobb i Linköping som kundbokare, intressant som det låter,
man tjänar pengar. Och ska jag och pojken min åka till Afrika i år är det inte mer än dags!
Kort och gott så rullar livet på, ny tatuering på G och aa, -15 grader idag och jag är lycklig över att ha körkort
Tänkte ge det ett försök till att kanske ta tag i bloggandet igen, inget löfte men ni får smyga förbi och se om det händer något ibland sådär!
Hörs då

Kommentarer
Postat av: therese

Börja blogga mera;)

2012-02-11 @ 22:23:00
URL: http://theresejarmyr.blogg.se/
Postat av: Hanna

Har ju börjat massor nu ;)

2012-03-17 @ 16:18:53
URL: http://hannasharligheter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0