16 Maj - Popkonst

Studentskyltsarbete i skolan, Motala tidning ska göra ett repotage om oss nu när studenten närmar sej.
Så ni får hålla ett öga i tidningen så kanske man dyker upp där ;)

I alla fall så har ja tänkt mej ett porträtt av mej själv på min skylt, fast inte sådär som många tänker sej, alltså en bild på en när man va blöjbarn ni vet.
Jag tänkte mer att jag skulle ta en ny bild som va sisodär från i år, men göra en liten liten twist.
Popkonst fick jag som förslag av min lärare, tänkte efter o fasen de skulle nog bli snyggt ;)

Resultatet får komma upp när jag är helt klar, men tänkte att jag kunde visa er hur de ser ut än så länge i alla fall :)





Konstigt / HannaBajs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0