12 Maj - Panik

När man kommer hem till ett kök fullt med blod så kan jag säga det att panik är en mild beskrivning.
Som en blixt tog jag tag i hundarna & kollade igenom dom så att dom inte va skadade,
som tur var va de inte dom. Då slog mej tanken att "shit, de är nån i huset"
Tog tag i närmsta kniv & smög runt i huset, skitnervös.
Nae, ingen i huset heller
Nehe drog mej tillbaka till köket, jag måste ju hitta vart blodet kommer ifrån.





När jag började känna att det var riktigt ritkigt konstigt så går jag runt köksbordet, där hittar jag mammas bärpåse, alltså tinade hallon & blåbär. Har man då en liten hund som snor allt som ligger i närheten får man räkna med sånt. Så mina vänner, blodet var alltså blåbär och -hallonsaft. Mysteriet löst & paniken la sej!

Blodet droppar/ HannaBajs

 


Kommentarer
Postat av: Julia

Hahahhahahahhahahahahhahahahah!!!!!!

2011-05-20 @ 21:10:23
URL: http://foreverjuly.blogg.se/
Postat av: Hanna

Inte kul, inte kul alls;)

2011-06-25 @ 21:01:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0