Läsbart

Efter en utskälling från min fina Julia så är jag tillbaka.
Fan va dålig ja är på att blogga hörni^^
Men visst det är dags att ta tag i dethär igen om de så ska ta all tid i världen!
Ni får ha lite överseende, ja är inte typen som orkar sitta och skriva hur mkt som helst
om vad ja tycker om h&ms nya väskor liskom de är inte riktigt jag.
Jag drar mej mot tatueringar och träning just nu så det kommer väl handla lite mer om sånt kan
ja tänka mej!
Sleeven är ju då äntligen klar - kommer in sjukt bra bilder sen när den är läkt-
och jag tränar 5 dagar i veckan - ja säger bara magrutor bitch-
Har även min första lediga helg på typ 5 veckor eller nått sånt? Så ja njuter till max.
Framför så står fotografering av balen - resa till tyskland - fylla 20 - fotografering av studenten/studentveckan.
Så lite grann händer det framöver i vilket fall så då kanske jag har nått att skriva om.
Och just som jag nu sitter här och skriver så det glöder om fingrarna så kan ja dela med mej om att nu ligger
håret i en växperiod då jag inte alls längre vill va korthårig utan nu har den stora resan mot långt hår igen börjat!
Den som väntar på nått gott?
(Festbild från alltför länge sen)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0