Hårets gång

2008
Börjar med att säga att tidigare än såhär vågar jag inte släppa in er för då
var ja en katastrof mer eller mindre;)
Körde väl på lugg till ja kände både de att de såg fult ut och jag inte såg något!
Körde sen på en tuperad gegga som höll i sig ett bra tag faktiskt
2009
Livet började bli lite "rakare" gick från att va ljushårig till mörk, mörk till ljus.
Tycker synd om håret såhär i efterhand;)
2010
Gick vidare med livet, började köra på solblekt halvbrunt o kände mej grisigt ful i skallen! ;)
2011
Här mina vänner !
Här tog jag klivet, blev rödhårig och körde en uppsatt variant!
Kände väl för ett par månader sen att, fasen håret har varit långt och tråkigt allt för länge så se o lär.
Jag klippte av mig skiten och har aldrig varit nöjdare förut i hela mitt liv! DÄRSÅ!
Bojahh, hörs då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0