27 Maj - Stoppade visst nålen i mej igen





Dragningskraften blev för stor, så det blev att tatuera in 4an och 5an idag.
Det är sjukt hur sugen man kan bli på att plåga sej själv, men de är en helt underbar känsla som inte går att beskriva. Det som är lite skoj är att det är inte ens 1 år sen jag gjorde min första och nu har jag 5 st ;)
haha hur ska detta sluta?:D

Men men, otrevliga och blodiga bilder ger jag er här. Färska som satan!


Denna lilla juvel är placerad i armvecket och utalas "cogito ergo sum" - jag tänker, alltså finns jag

Denna är placerad under nyckelbenet som ni ser och utalas "if you can dream it, you can do it"

Brorsan fick även den briljanta idéen att göra en gubbe på bröstisvårtan;) så kan det gå när mna har en tatuerare i vännerkretsen, men fasen va fin den är ;)

/HannaBajs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0