27 Juni - 100%

Måndag & helt underbart väder
Efter flera veckor av blåst, regn och skitväder så kom äntligen solen tillbaka!
Slängde mej direkt på altan för att få till en bränna sådär ;)
Självklart finns de inget som heter solskydd i min värld, men idag så tänkte jag i alla fall va lite smart o smörja in dom nyaste tatueringarna så dom inte ska blekas så fort.
Så långt var de ju lugnt, själva problemet kom några timmar efter när jag insåg att jag ENBART smörjde in tatueringarna. Kan ni tänka er brännan? 
Tydligen kunde inte ja de i alla fall och ser nu ut som en liten idiot ;) haha
Snyggt va? 
Från och med i morgon ska ja börja bli solsmart! ;)
/ HannaBajs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0