27 Juli - Här är nått nytt

11. Mina syskon
Jag har en Bror, Magnus
Han är 3år äldre än mej o ska faktiskt precis börja flytta hemifrån.
Han gick bygg på Carlsund på gymnasiet, men jobbar nu i lagret som truckförare (tror ja) hos min pappa i Nyköping.
Vi har väl haft en ganska normal syskonrelation. Vi har aldrig bråkat sådär utan vi har kunnat prata om de mesta faktiskt, sen kanske han har skämt bort mej lite grann lillasyster som ja är (A)
Han har alltid varit en bra person, kanske lite för snäll ibland. Förr va han jätteblyg o våga inte vara sej själv när folk han inte riktigt kände va med. Men efter att han gjorde lumpen så har han "mognat" för att citera min mamma ;)
/HannaBajs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0