23 Juli - Ja står bredvid dej

7. Min bästa vän
De här med en bästa vän har väl inte varit nått ja direkt fallit för. Ja känner mer de att de är bättre att ha flera riktigt bra vänner ist för en jättebra. O ska ja va helt ärlig så är nog mina abslout bästa mina hundar. Dom är ju alltid sådär fantastiska:)
Alla mina vänner betyder allt, men självklart har alla sina guldkorn.
*Ja har min Evelina (oooh detta eviga tjat om USA) men de är där hon är o ja saknar människan!
Hon betyder hela världen för mej, utan henne är ja inget. Hon är min själsvän (ohhjjaaa)
*Jag har min Viktor, kussen som vet mer om mej än ja själv gör kan man tro ibland, han är min tvilling från helt olika mammor men med blodsband;)
*Jag har min Eva, även fast vi kan ha våra stunder med varandra så är hon alltid min nummer1 på att vara hon, always and forever är inget man skojar om inte!
* Jag har min Julia, min fina fina Julia, utan henne hade mina tre år på platen sugit pung rent ut sagt. Hon gjorde de hela värt att stanna kvar för. Hon är min partybrud, hon är min snackaskitbrud, hon är min snyggasomfanbrud. You name it o hon är de;)
* Ja har min Jonathan, finaste pojken i världen. Va man än behöver så har ja de där, kram när man är nere, skratt när man är uppe.
* Min lille Oscar, "bäste estetarn" som ja är så måste ja väl säga de att han är den " bäste samhällaren". Fina minnen som ja aldrig kommer glömma har ja haft med den här killen, o ja kan ärligt säga de att ni kommer inte hitta en mer genomgod person, nånstans.
Men som ja sa innan, alla mina vänner är värt guld, utan dom hade ja inte varit nått.
Så ja ger alla som känner sej träffade en stor fet kram! o till dom andra, sorry for you!;)
Bjussar på en liten blandning av bilder (Tryck för att se större)


Tack & Hej, leverpastej/HannaBajs


Kommentarer
Postat av: JuliaKiss

Puss på fina fina sexikexi. <3

..och jag kan ju bara hålla med om Oscar, helt igenom genomgod! haha:D

2011-08-02 @ 12:03:04
URL: http://foreverjuly.blogg,se
Postat av: HannaBajs

Du kan va fina fina!

Ja eller hur!! Bra kille dedär:)

2011-08-04 @ 22:55:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0