16 Juli - Hjärndöd kärlek

Satt o tänkte på en sak, ja har lite granna sådär megasvårt att komma på va ja ska skriva här så ja tänkte att ja kunde fixa till de lite grann med att följa en dag-för-dag lista. Så då man man ju räkna med mist ett inlägg om dagen tills den tar slut;) gud va smart ja är :D Men två inlägg idag tycker ja duger så ja börjar men skiten i morgon;)
1 Presentera mej själv
2 min kärlek
3 mina föräldrar
4 det här åt ja idag
5 vad är kärlek
6 min dag
7 min bästa vän
8 ett ögonblick
9 min tro
10 det här hade ja på mej idag
11 mina syskon
12 i min handväska
13 den här veckan
14 det här hade ja på mej idag
15 mina drömmar
16 mitt favoritminne
17 min favoritfödelsedag
18 detta ångrar ja
19 den här månaden
20det här upprör mej
21 det här får mej att må dåligt
22 det här får mej att gråta
23 mina rädslor
24 min favoritplats
25 det här saknar ja
26 mina ambitioner
1. Presentera mej själv
2. Min kärlek
3. Mina föräldrar
4. Det här åt ja idag
5. Vad är kärlek
6. Min dag
7. Min bästa vän
8. Ett ögonblick
9. Min tro
10. Det här hade ja på mej idag
11. Mina syskon
12. I min handväska
13. Den här veckan
14. Det här hade ja på mej idag
15. Mina drömmar
16. Mitt favoritminne
17. Min favoritfödelsedag
18. Detta ångrar ja
19. Den här månaden
20. Det här upprör mej
21. Det här får mej att må dåligt
22. Det här får mej att gråta
23. Mina rädslor
24. Min favoritplats
25. Det här saknar ja
26. Mina ambitioner
Varje gång är som den första gången som vi sågs/HannaBajs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0