8 Augusti - Jag blir aska

23. Mina rädslor
Nu snackar vi
1. Nått jag är livrädd för är insekter, speciellt myror.
Låter förjävligt men vafan ja klarar dom verkligen inte!
Får ja nått sånt där på mej så skriker ja verkligen som en liten liten flicka alltså, blä
2. Jag är även jättejätterädd för fiskar, hmm. Skumt? jovars
Va på rhodos för ett par år sen o vi skulle snorkla. Vi hade sprungit omkring hela ön kändes de som
för att hitta snorkel o sånt dära ni vet, o när vi väl står där o ja sticker ner huvudet under ytan.
PANIK! Springer direkt upp till stranden o vägrar gå i igen. Efter de har ja inte kunnat bada själv i vattnet
plus att ja blivit skiträdd för att åka båt (?) med tanken att "ramlar ja i så dör ja, ja kommer få panik för
de är fiskar i vattnet. Ja klarar inte dehär ja svimmar". sååå
3. Livrädd för att åka båt;)
4. Har även en skum fobi för fötter, öron o armhålor. Mjo mina vänner, ja är ganska skum alltså :D
/HannaBajs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0