31 Juli - Nu har ja fått nog

15. Mina drömmar
Jag har under en ganska lång tid vetat va ja vill göra när ja blir "stor"
Jag har tänkt att öppna eget som fotograf typ i norrköping, göteborg eller nånstans
som faller mej i smaken (ja ska i vilket fall inte stanna i motala!)
Oh då är de väl klart att drömmarna skenat iväg.
Jag vill bli känd som fotograf, dra till USA o bli känd där för mina foton.
Jag vill jobba som modellfotograf, o dehär kanske låter jättefjantigt men fan skit samma:D
ja har typ suttit o tittat på topmodel o sen typ drömt mej in i att nåndag är de ja som ska sitta
där o bli presenterad som den där "världsberömda fotografen Hanna Sjöholm"
inte Gilles Bensimon... Det är nog de ja drömt mest om skulle ja tro.
De skulle va mitt stora mål i livet:)
/HannaBajs

Kommentarer
Postat av: Julia

FYFAN VAD GRYMT!!!!!!!!!!!!! KÖR PÅ DET!!!

2011-08-07 @ 13:37:32
URL: http://foreverjuly.blogg.se/
Postat av: HannaBajs

Eller hur! Ska göra va ja kan;)

2011-08-08 @ 15:00:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0