16 Augusti - Doften

Min lilla flicka till kusin blir hela 5 år idag!
Tiden bara springer iväg o snart måste man plocka upp henne spyende i nån håla;)
nejdå de är nog ett bra tag till första fyllan hoppas ja!
***
Är ju kanske så att de börjar bli dags att tatuera sej (?) igen ;)
Sååå, ja har börjat kolla runt lite sådär o ja har ganska klart för mej vad jag
vill göra faktiskt, men när man väl sitter där o glor hittar man ju hur mycket som helst!
-----
Bilderna är både från google.se och tattooligist.com
-----
Grejen här är väl placeringarna mer än va själva tatueringen är för nått!
Förutom den sista för ja vill verkligen ha en drömfångare!!!<3
-----
Kat Von D !
Här har ni min dröm, hitta snyggare person? nae sorry de kan ni inte.
Hon har allt i mina ögon, skulle ja få en önskan skulle ja dirr byta till att va henne
Hon är snygg, hon har snygga tatueringar. Punkt. Behöver inte säga mer
Hon skulle kunna va en sån där anledning till att bli lesbisk fan!
/HannaBajs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0