15 Augusti - Du e la go´

Gick upp med tuppen idag för att dra till körskolan,
gick jättebra!
Åkte hem o åt frulle för att sen dra till stan o träffa Oscar o Julia
Blev en fika för att ta igen hela sommaren ja inte träffat Oscar
o dela lite sjuka grejer sådär;)
En sväng till banken o lite småtittningar på kläder.
Oscar köpte även en liten försenad födelsedags/studentpresent till mej!:)
Fin dag helt enkelt
Kvällen bjuder på mys då de inte blev som planerat men så kan livet va ibland
***
När dagen bjöd på regn letade ja fram dom tunga grejerna!
Stickat o mysigt! MHmm!!
Julia hittade även dom mest hemska skorna ja nånsin skådat!
För dom som inte ser så är de en kniv där i hörnet o så är det en
höna/tupp som har fått huvudet avhugget!
Julia hade även med sej en liten grej, från min fina fina fina Evelina<3
Ett fint litet brev o så känner människan mej ut o in, så de fanns även
en påse djungelvrål, Gggrrahh *dregel* !
Dessa skönheter är nu i mina ägor! Tack fina vännen Oscar!
Next time it´s you ;)
Kom även på de att ja glömt berätta om mitt fina ja fick av Julia en dag.
Hon flyttar ju till Jönköping på fredag så jag fick en tavla som hon haft
på sin vägg som föreställer mej;) sen hade hon även skrivit ett flersidigt
brev, den fantastiska lilla flickan:)<3 behöver inte säga så mkt mer,
ja älskar människan o de vet hon:)
Fin, fin dag. Jag är nöjd /HannaBajs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0