2 Juni - Blickar tillbaka

Tänkte visa upp lite grann vad jag fått än så länge under min födelsedag
( Halva släkten bor inte i Motala så resten kommer senare)

Av päronen blev det ett byte från en Nikon D60 till en D7000. Nöjd dotter? Ohjo! :D
Min fina Evelina kom med en bok om vårat liv tsm :)<3 
Blev även lite presentkort från diverse folk.
Av Jonathans moder fick jag alkohol & handdukar, gulliga hon :)

Har inte tagit bild på allt jag fick men jag tänkte visa upp lite grann: 


Fina ringen från RockBySweden av finismoster


Blommor från Jonathans pappa, kom med dom till dörren, så trevligt så :)

Av finaste pojken i världen blev det en ring från Kenza, och en fin röd ros

More to come! Wait for it
/HannaBajs

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0