18 Juli - 70år på verandan

2. Min kärlek
Nån jag inte skulle kunna leva utan är min största kärlek, Jonathan
Jag skulle kunna sitta o skriva hur mycket som helst om honom o hur fantastisk han är som pojkvän.
Men inte ska ja göra er svartsjuka;)
Vi träffades under ett projekt som våra skolor gjorde tillsammans, Estet Bild som ja gick så fick vi ett uppdrag att ljussätta Motala Stad o han gick ju El så de va hans klass som skulle sätta ihop våra idéer.
Telefonnummer byttes o ett par dagar ute i kylan gjorde susen o ett par veckor efter de, närmare bestämt den 21 December gjorde vi saken klar o på torsdag är de 7 månader sen han blev min.
Jag skulle inte byta ut han mot nått, han är den där som jag ska sitta med på ålderdomshemmet o svära tsm med över att ungarna aldrig hälsar på. Att vara utan honom är som att, sticka små små nålar i magen hela tiden. Det gör inte ont så man inte kan stå utan de är mer som att de är obehagligt hela tiden, man är ledsen.
Det finns inget ja inte skulle kunna göra för han, han får mej att bli den där superhjälten man har inom sej som klarar allt. Han är helt enkelt det bästa ja har, han är min bästa vän, min kärlek, mitt allt<3
Urval av för jävla härliga bilder<3
/HannaBajs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0