3 Augusti - Last summer

18. Detta ångrar ja
Med 100% säkerhet så säger ja att de är min gymnasieutbildning.
Alltså jag har aldrig slösat bort 3 år på nått så fruktansvärt hemst förut i hela mitt liv.
Ja hatade de verkligen. De va så sjukt fel för mej så de är inte sant.
Grejen att man va ett hatobjekt för min klassföreståndare hjälpte inte ett skit o då skojar ja inte alltså.
Har aldrig aldrig aldrig träffat en människa som visar såååå tydligt va hon tycker om en
människa. Ja tycker inte ens de är kul med bild längre. Så jävligt va de.
Att ha haft en ganska dålig tid på högstadiet på grund av saker som hänt ( personligt alltså inget med skolan) så kände ja de att "fan va gött de ska bli med en ny start, ny grej som kommer bli fantastisk!".
Oh hell no.
Dom två första veckorna va okej. En vecka i skolan sen åkte ja utomlands!
Sen ska ja inte gräva allt under kudden för ja har även fått lära känna några av dom viktigaste
människorna i mitt liv. Riktigt fina vänner har jag fått under den tiden som ja kommer
hålla kontakten med så länge ja lever. O hade ja inte gått de ja gick hade ja ju troligtvis inte träffat
Jonathan heller, så man skulle kunna se att de väger upp lite grann i alla fall ;)
Men de är i vilket fall nått ja skulle vilja göra om, så länge ja fick ha kvar människorna.
/HannaBajs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0